9.8.2013

Miks uus nimi?

Vaihdoin blogin nimen, koska oon saanu vanhasta nimestä palautetta että se ei oo hyvä ja on kauheen epätoivosen olonen. Joten siis uutena nimenä: Projektina minä itse. Sitähän tää on. Projekti jossa keskityn itteeni ja itteni muokkaamiseen. Tää saa luvan kelvata!

Oon nniin onnellinen koska, pääsin teoriakokeen läpi ja sain inssiajan sovittua!:) 2 viikon päästä mulla on kortti! Siis jos pääsen inssin läpi! :)) Lisäks oon 3kk puhunu siitä kuin pitäis ostaa urheilurintsikat ja tänään sain sen tehtyä! Ja mulla oon uus puhelin! Jossa on myös etukamera joten arvakkaapa mitä se tarkottaa! Se tarkottaaa lisää naamakuvia ja paljon! :))
Syö tyttö syö!

Puuro mustikoilla ♥




Myös näille ilosille asioille on jotai huolestuttavampaaki. Mun jalkapohja on kipuillu. Kävin asiasta lääkärissäki mutta ei se voinu tehä asialle yhtään mitään. Turhaa laittaa piikkiä ja röntgenis ei ois varmastikkaan mitään. Joten siis tähän ei auta muu ku kiskoo buranaa nassuun ja koittaa kävellä ilman kenkiä ja sit pronaatiotuetuilla kengillä. Ja ku tää jalkapohja alkaa vähäkään näyttää parempia merkkejä nii sit selkä hajoo. Tuo selän kipu sit säteilee reiteen pistävänä kipuna. Mutta eiköhän se mee lääkärin loisto ohjeella että: SYÖ BURANAA KYLLÄ SE SIITÄ! Tehkäämme kuten lääkäri sanoo.


 96kg täyttä läskiä! No ei vaiskaa on mulla lihastaki (ainaki luulen nii)

Ettei jäis epäselväks nii toisenki kerran!


  Nyt lähen kivusta huolimatta lenkille. Katotaa kui käy. Toivottavasti ei mee huonompaan suuntaan..

4 kommenttia: