4.8.2013

Rakasta itseäsi!♥


Mä ja mun kroppa. Mä ja mun kasvot.
Haluan sanoo mun kropasta että vaikka se ei todellakaa oo kokoa xs tai en paina 50kg niin silti oon oikeestaa aika ylpee mun kropastani. Vaikka haluanki eroon ylimääräsestä niin en silti halua mitenkään pitää tätäkään huonona vaihtoehtona. Mutta koska mulla on mahollisuus parempaan niin yritän prkl niin lujaa ku vaan voimaa ja tahtoo riittää! En myöskään ikinä tuu pääsee enkä haluakkaan tuohon 50kg tai kokoon xs. En halua näyttää pakkasen raiskaamalta pulkannarulta tai kukkakepiltä. Vaikka oonki suurempi ku muut oon silti itsevarma ja ylpee omasta kropastani. Ja mulla on arvet ja ylimäärästä mutta silti tää on ihan soma ja ihan mun oma. :)


Mä ja mun kasvot.
Mun kasvot ei todellakaan oo täydelliset ja symmetriset, mutta siitä huolimatta voin sanoo että rakastan mun naamaani ainaki 90% ajasta. Kuulostaa itserakkaalta mutta niin se vaan on. Monet kolhut on tämä naama ottanu ja arpia on vaikka kuin. Ensimmäinen tuli silmäkulmaan koska kaaduin pyörällä. Leuka sai kolhun siitä ku kaaduin portaissa. Toinen kulma on laiskempi ku toinen ja toinen silmä on pienempi, koska kaaduin jäähän. Mutta näistä kolhuista vasten kasvoja oon selvinny eikä ne mua haittaa muutako ihan vähä sillon tällön vaan. Ja koska rakastan mun naamaa niin seuraavaks tulee muutama kuva mun naamasta. :)

 
 

 Huomenna klo 8.00 alkaa tk:n pommittaminen koska tarviin lääkäriajan. Mun jalkapohja turvonnu ja heti niin kipee että ihan tuskaa tekee kävellä. Joten jos vaikka sais aikaa lääkärille. Vielä viimenen tän postauksen tärkein pointti:

RAKASTA ITSEÄSI!

8 kommenttia:

  1. aa sun blogii on niin kiva seurailla ! Ihan huippuu kui arvostat ittees vaikket ookkaa mikään nykymaailman virhemallin mallimitoissa oleva ihminen, mutta älyttömän kaunis oot! Itekki kyllä arvostan itteeni näiden lisäkilojen kans ja oon ylpee siitä mitä oon! enkä todellakaan itekkään halua pyrkiä tohon 50kg jos kerta on mahdollisuus olla muodokkaampi eikä olla ton malli-ihanteen mukanen :) Nimim, itekki laihutusprosessia läpikäyvä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva jos tykkäät! :) mun mielestä kenekään ei tarvis olla sitä mallikokoa 0.. Tsemppiä sulle sun projektiin! :)

      Poista
  2. Voi ei. Mulla tuli tippa linssiin ku luin tätä.. :) Jossu oot ihana ja rakastan sua! Ja erittäin hieno tuo banneri!!! :)

    VastaaPoista
  3. Aivan huippu oot! Tsemppiä jatkoon!

    VastaaPoista
  4. voi jossu! oot ihana just tuollasena ku oot<3 -maiju

    VastaaPoista