11.8.2013

Vadelmaa vadelman perään

Voi mun selkä.. Mitä tolle vois tehdä? Lenkin jälkeen kipu vaan pahenee eikä buranakaan auta.. Ja nyt ku oon taas löytäny fiiliksen tähän nii sit oma kroppa pistää vastaan.
Tänä aamuna heräsin 7.20 ja 7.45 olin jo pihalla lenkkarit jalas. Löysin eilen aivan mahtavan vadelmapuskan ja en voinu jättää niitä raukkoja vadelmia sinne homehtumaan niin oli pakko käydä tänään hakeen puuron päälle vadelmat.:) sain puurot keitettyä ja lautaselle rupesin syömään. Sain pari lusikallista syötyä ja ikään ei oo tökkiny puuron syönti niin pahasti ku tänää! Mulla meni varmaan puoli tuntia sen syömiseen ja vieläki tuntuu siltä että pitäiskö oksentaa. Enkai mä vaan ala kyllästyä puuroon?
Mulla on muuten joku vadelmakausi nyt menossa. Vadelmapiirakkaa, rahka vadelmilla, puuro vadelmilla, oikestaan kaikki vadelmilla! :D
Saatte vielä loppuun muutamat kuvat instagramista ja muthan löytää sieltä nimellä johannakaisasofia eli sinne vaa seuraamaan :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti