21.12.2013

Väsynyt mutta onnellinen

Moi! Viikkoraporttia pukkaa :) ku vielä huomenna raahaan tämän takapuoleni lenkille niin on viikon treenit paketissa. Salit 3/3 ja aerobiset 3/4 huomenna 4/4 :) voisin olla melkeen ylpee ittestäni. Saanko olla? Maanantaina oli oikein mukava käydä treenaamas. Sain kunnon opastuksen maastavetoon teen sen smithissä (kuormittaa huomattavasti vähemmän selkää) ja nyt onnistuu ilman ongelmia seki :) hiphurraa siis! :)
Tää viikko on muuten menny töitä tehdessä ja shoppaillessa joululahjoja joissa otin kyllä niin minimin ku mahollista. Oon kerenny myös käydä yhen kuskin keikan ja se meni hieman myöhään ja oon ollu viime yönä viideltä kotona siitä huolimatta sisko herätti kasilta ja laitoin sen hiukset ja suuntasin salille tekeen jalat sen jälkeen oli oikein kiva ottaa päikkärit. Nyt alkaa pikkuhiljaa luomia painaa..
Hei pian on joulu kolme yötä enään! Meinaan viettää jouluni perinteisesti suvun kanssa ja ottaa tavaks tulleen tiukkaaki tiukemman Menolippu-lautapelikisan meikä voittaa tänä vuonna oon päättäny niin :) mites teidän joulusuunnitelmat? :)
Tajusin tänään että mun blogi täyttää ihan kohta vuoden :) mitäs tekisin sen kunniaks? Jos on jotain ideoita otan mielellään vastaan :)
Vielä yks juttu ennenku alan nukkumaan. Mun onnettomat puhelinpostaukset vois loppua. Tästä lähtien kirjottelen vähä etukäteen tulleella joululahjallani itteltä ittelle. Olin jo pitkään harkinnu että ostaisin tabletin ja nyt tuli tilaisuus ja niin tilasin ittelleni Samsung galaxy tab3 :) oon aika onnellinen tyttö :)
Nyt onnellinen tyttö vois ruveta nukkumaan ja saada tämän hieman kuumeisen olon karkotettua.


Kyllä mulla onki herttanen koira :)
väsyny mutta onnellinen
Tämän lumisateen ja lenkillä bongatun joulukuusen myötä toivotan oikein riemukasta ja rauhallista joulua kaikille  blogini lukijoille! ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti