25.11.2014

84päivää

Viimeks ku päivitin olin ollu täällä vasta 22päivää eli postaus väli on vähä venyny. Oon tuntenu itteni kovin kiireelliseksi ja ei oo oikein ollu insiraatiota kirjottaa. No nyt on se hetki ku mä vähä naputtelen. Aurinko paistaa mukavasti ja oon tässä tunnin terassilla istumisen aikana saanu jo aikmoiset rusketusrajat. Mutta nyt tässä mun terassitoimistossa aattelin samalla ottaa aurinkoo ja kirjottaa vähä blogia. :)

Mitäs kaikkee täällä on kerenny tapahtua? Oon saanu paljo kavereita!!! JEE! Ja lisää duunia t.huomenna ensimmäinen oma karaoke :) Lisäks on kerenny olla Feriat, halloween, oiskohan jotain muita kunnon kekkereitä kerenny olla? Eipä kai :D mulla on myös kahden viikon päästä ihan oma joulukonsertti ja oon siitä aika happy! :) Ja pian muhun voi törmätä jopa Suomessa! :) AINIIN ja sillon ku Suomessa oli syyslomat mun vanhemmat ja pikkusisko kävi täällä <3 ihanaa! Sain sillon salmiakkia!! sitä oikeeta SUPERSALMIAKKIA!! Kuvia tulee taas loppuun ja paljo koska tää on vähä pientä säätämistä.. Huawei ei tee yhteistyötä..

Koen pärjääväni täällä aika hyvin. Lapset tykkää ja minä tykkään eikö se oo jo aika hyvin? :) Espanjaaki oon oppinu jonku verran ja kokoajan käyn tunneilla ja lapsilta oppii aika paljon. Ja naapurit yrittää puistossa saada mua ymmärtämään. Pyrin tällähetkellä siihen että käytän mahollisimman vähä englantia toki jos ei millään selviä niin sitte käytän sitä tukikielenä. Ja mun mielestä on hauskaa ku puhun espanjaa mun päässä pyörii espanjan ja RUOTSIN kieli?!?!? miten se on mahollista?! en mä tiedä ittekkään mutta se vaan tulee jotenki jostain tuolta ja sekottaa ihan hirveesti. No jospa se siitä ja ens kesänä uskaltaisin jo puhua. Tällä hetkellä ymmärrän enemmän ku uskallan tuottaa puhetta.

Seki piti vielä kertoo että täällä on jo oikeesti aika kylmä. Nyt on vaan joku kumma lämminpäivä tulossa. Tämmöstä ei pahemmin yleensä oo mutta nyt Espanjan Aurinkorannikko päätti näyttää että kyllä täällä joskus aurinkoki paistaa ja on lämmintä. Iltasin on kyllä tosi kylmä. Mitä lämpimämpi päivä sitä kylmempi ilta. Mutta niinhän se menee ja se on ihan normaalia.. valitettavasti...

Olin melkeen 2kuukautta kipeenä. Nyt aletaan olla jo voitonpuolella! Angiinaa, keuhkoputken tulehdusta, flunssaa, korvakipuja, kuumetta, yskää ja vielä vähä lisää flunssaa. Ja nyt alkaa pikkuhiljaa tuntua terveeltä. Onhan tässä jo kuitenki keretty vetää 5 antibiootti kuuria ja käyty sitäki enemmän yksityisellä lääkärillä ja keuhkolääkärillä. Vieläki vedän astmalääkkeitä ku ne tuntuu pitävän mut siinä kunnossa että voin elää normaalia elämää. Mutta eipä siinä mitään ku alan olla jo kuitenki suunnillee terve. Vaikka no oonko mä koskaan oikeesti terve? :D 

Nyt alotan kunnon kuvaspämmin! pahottelut jo etukäteen...
Ihana pikkusisko<3 

Minni hiiri ja kylmä ilta

Näin meillä juodaan viinit! Tai siis mä juon :D

Johanna kotiapteekki. Mitä laitetaan?

Halloween in bar Yanos 

Uusi ystävä joka pitää mun keuhkoputken auki 

Aamukaakaot Peppa pig mukista :)

#selfie

Niitä ainoita kertoja ku oon raahannu itteni lenkille. Fuengirolan hienoimpaan paikkaan.

 

Entinen työharjottelupaikka. Lauantain keikkapaikka :)

Tuolla ylhäällä on mun lempparipaikka :)

Lenkkeilyselfie


Innokkaana oottelin skypetystä ja sitte mikään ei toiminu...

Ja näillä mennään kahen viikon päästä. Niin siistiä!!

Oon kulkenu primarkin 3e tennareilla melkeen kaks kuukautta ja sitte tuli varvas läpi joten uudet kengät tuli tarpeeseen ja hautajaiset entisille.. levätkää rauhassa..

Sain tässä yks päivä hampparin sänkyyn ku en selvinny sängystä ylös. Olin vähä heikossa kunnossa.



Oispa vieläki noin ruskeet jalat mutta ei... talvi on tehny tehtävänsä..


Lauantaina herätän hilpeyttä ku kulen tyhjien lastenrattaiden kans. Tekis mieli aina ku joku kysyy "missä sun lapset on?" huutaa että "APUA ne on pöllitty!!!! Ootko sä vieny mun lapset?!?" vitsivitsi ne käy lauantaisin Suomikoulussa :) en mä niin huolimaton oo ;)

Hei kertokaapa tuonne kommentteihin millasia postauksia multa haluatte niin yritän sen mukaan teille sitte päivitellä ja oikeesti paljo useemmin vähintään kerran viikossa! :) Ja instagramistahan löytyy enemmän melkeen jokapäivä kuulumisia eli sinne vaan seurailemaan johannakaisasofia :) Nyt vaan paaaaljo kommentteja siitä mitä haluatte tietää tästä mun hyvin kaavoihin kangistuneesta elämästä. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti