17.9.2013

miten menee?

Tässä tauon aikana on kerenny tapahtumaan oikeestaan vaikka ja mitä. Eikä vieläkään kaikki oo pään sisällä ihan selvillä mutta tuntu että pakko purkaa johonki etes jotain. Niin koin tämän hyväksi vaihtoehoksi siihen. Postaustahti ei tulevaisuudessakaan välttämättä tuu oleen kovin tiheä mutta postailen sillon ku on asiaa ja halua ja voimia kirjottaa.:)

Oon tehny vaikka ja mitä enkä jaksa etes kertoo kaikkee joten pääasiat on se että oon tehny töitä ja käyny vaeltamassa 65km siinäpä oikeestaan kaikki mitä oon tehny. Muuten oon vaan ollu ja laiskotellu yrittäny vähä sillon tällön treenailla. Ton vaelluksen jälkeen viime perjantaina menin lääkäriin ja tää lääkäri totes mulle näin "Sä et varmaan kovin paljoo liiku niin saatto olla vähä liian raskas vaellus sulle" "Sulle ei varmaan tee mitään ongelmaa olla kahta viikkoa lenkkeilemättä" teki mieli ottaa ja kiskasta turpaan mutta maltoin kuitenki mieleni. Elikkäs mulla on akillesjänteet vähän turvoksissa ja vähä kipeet ja oon nyt 2 viikon lenkkeilykiellossa. Koitan nyt parannella nämä kuntoon ja sit ruveta ottaan aamulenkit ja muutki lenkit takas päiväjärjestykseen.:) Ja koska en saa lenkkeillä niin käyn sen eestä kuntosalilla. Eilen kävin sitte tekemässä kunnon käsitreenin ihan vaan sen kunniaksi että muutin takas kälviälle.

Pallas-Hetta 65km kyllä on nättiä!

Sain ajokortin ja nyt en enää muuta teekkään :D



Sekopää tekemäs töitä

En jaksa enään kirjottaa koska huomenna suuntana Rovaniemi ja kto1 koulutus. Kirjottelen varmaan seuraavan kerran vasta sen jälkeen viikonloppuna joten kattellaan sitte! :)

2 kommenttia:

  1. tosi törkee tuo lääkäri..

    VastaaPoista
  2. Todellaki. Voiko etes sanoo tollain? Näköjään voi mutta pikkasen vois kuitenki miettiä ku ei tiedä taustoja.

    VastaaPoista