30.9.2013

I'm so sick...

Heipähei! En oo vähään aikaan kirjotellu mitää. Eikä oikein oo ollu mitää kirjotettavaa. Viime viikko meni aivan penkin alle treenien suhteen kävin kerran salilla ja kerran aamulenkillä that´s it. Ei kiinnostanu. Eikä myöskään terveellisesti syöminen kiinnostanu. No menin ilmottautuun mukaan The Herkkulakkoon jossa mä ja 232 muuta yritetään pitää herkkulakkoo 1.10-23.12 ite yritän jatkaa senki jälkeen jos vaan onnistun. No katotaan kuin tää tästä lähtee. Oon nyt sit koko viikonlopun tankkaillu herkkuja ei tarvii nyt sit moneen kuukauteen syödä! Viikonloppuna oon myös käyny Pohjanmaan karaokemestaruus kisoissa ja sieltä jäi harmittavasti vaan kakkossija. Ehkä ens kerralla valitsen eri biisit ja voitan koko homman! :)

Eilen illalla alko tuntua outo tunne kurkussa ja tuntu niinku posket ois vähä kipeet. No tänä aamuna siihen oli syyki. Kuumetta, kurkkukipu ja veikkaan myös poskiontelotulehdusta. Näistä huolimatta huomenna kouluun aivan pakko. Jää vissii tältäki viikolta treenit vähä vähälle.. Tällä menolla oo ainakaan pelkoo siitä että pääsis laihtumaaan!


Ennakkoluulot on kovat mutta tää oliki hyvänmakusta!

Minäki koska kaikki muutki.



En jaksa enään etes kirjottaa. Alkaa tämä syysmasennusflunssa viemään kaikki voimatki. Kattellaan ehkä ens viikolla ku mulla on kaks viikkoo lomaa! :)

6 kommenttia:

  1. Älähän tyttönen masennu:) kannattaa popsia vaikka hedelmiä, ostaa semmonen lamppu joka "virkistää", tehdä visiittejä raikkaaseen ulkoilmaan :) Mieti nyt kohta on loma(ainakin mulla :) ) ja joulukin alkaa jo lähestyy!! Ja herkkulakkokin muuten oikeesti virkistää :) mun herkkulakko veny kahten vuoteen kun sen avulla tuli niin hyv olo ja jatkuu vaan vieläkin !
    http://training-diaries.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pari päivää ja sit alkaa 2viikon loma yritän olla masentumatta. Nyt vaan mielen vetää matalaksi poskiontelontulehdus ja ylipäätänsä koulu ja stressi. Kyllä tämä tästä! Rispektit sulle tosta herkkulakosta! Voi ku itekki pystysin. :)

      Poista
  2. tiiätkö herkkulakko joulun aikaan on perseestä! olin viime vuonna enkä tee sitä virhettä toiste.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä tiedän mutta oon sen verran kova pää että mähän pystyn siihen!

      Poista
  3. Otin itekki herkkulakon mutta vain 1.12 asti :) sitten saa availla jo joulukalenteriluukkuja!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jeps! Hyvä seki! :) Tsemppiä! :) T: yks tämän viikonlopun hölläillyt....

      Poista