17.10.2013

Missä missä se Johanna on?

Voi miten voisinkaan kiittää teitä siitä ku käytte kattomas mun blogia ja mä tylsä en etes päivitä mitää! Haluaisitteko te pitkästä aikaa postausta? :)

Mitä mulle tällähetkellä kuuluu? No aikalailla kaikki meneen niin penkin alle ku vaan voi mennä. Oon lipsunu koska ei vaan oo kiinnostanu. Liikunko mä? No en. Syönkö mä oikein? No en. Oonko mä herkkulakossa? No joo mutta miks en noudata sitä. Oon vaan heittäny hanskat tiskiin kaiken suhteen. Voisinko löytää taas sen Johannan joka on ankara ittelleen ja saa tuloksia? Onko joku sattunu näkeen sitä? Ois ihan kiva löytää... Kaipaisin jotain oikein kunnon herätystä tähän sumuun missä elän.
Viime päivinä oon eläny elämääni välittämättä yhtään mistään. Mietin vaan että missähän sitä huomenna kävis vaeltamassa. Oon siis lomailemassa Ylläksellä mun veljien ja miniän kans. :) tämmöstä mä kaipaan joskus ja onneks mulla on mahdollisuus tämmöseen.
Kyllä mä luulen että elämä alkaa taas rullaan ku jotku asiat alkaa helpottuun. Ja kyllä mä sen ankaran Johannan vielä löydän. Mutta ei vielä tänään..

Voisin lauantaina postailla kunnolla ku pääsen koneeelle. Tää on lupaus :) nyt vielä pari kuvaa ja sit tää tyttö menee nukkumaan.:)

Ja mut löytää edelleenki instagramista nimellä johannakaisasofia sitä päivittelen ihan hyvään tahtiin :)

2 kommenttia: