19.10.2013

??

Nii joo se postaus minkä lupasin. En kyllä tiedä mistä kirjottaisin muutako siitä että tiedän nyt mitä haluan ruveta tekeen. Haluaisin alottaa dieetin. Oikeesti sellasen missä mulla lukee paperilla mitä syön ja paljoko syön ja millon syön. Tekis tästä touhusta niin paljo mukavempaa ja helpompaa. Koska tällähetkellä en edisty mihinkään suuntaan yhtään missään. Sais etes johonki asiaan selvyyden mitä tehdä ja miten. Voisin edistyä tässä projektissa jonka nimesin tänään Valmistujaiskunto 2014 siis jos etes valmistun tällä menolla. Joten mistäs mulle dieetti saatais? Ite en osaa ja en saa sit kuitenkaan mitään aikaseksi. Any ideas kuka osais ja tekis?

Samalla tähän kysymysmerkki postaukseen kaipaisin myös postausideoita. Ehdotelkaa mulle mistä haluaisitte postauksia. Lupaan toteutella niitä :)



Löysin tän kuvan ja mietin tätä hetken ja tulin siihen tulokseen että tottahan tämä on ja nyt oon miettiny miks alotin ja tahon jatkaa. Siks dieetti ja uus alku mulle. Nyt heti kiitos.

2 kommenttia:

  1. Tiiätkö samaa oon ite miettiny.. mulla meni jo tosi hyvin tai sillee sain pois kolme ja nyt viikon aikana tullu 5 lisää... minne katos ankaruus? ihan harmittaa ja tekis mieli käydä ostaan suklaata mutta äh. jos sitä loman jälkeen.....

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä se siitä vielä paremmaksi muuttuu :) tsemppiä hirveesti!:)

      Poista