12.11.2013

:)

Hellou! :)
Juttuhan on niin että selkä on edelleenki kipee.. En menny sinne lääkäriin mutta ens viikonloppuna se laitetaa kuntoon. :) enkä nyt sit oo tehny muuta ku syöny tosi tarkkaan :) toivottavasti tämä lähtee tästä sujumaan :)

Haluan kertoo teille mun ystävistä :) käytiin eilen ottamassa parit kuvat studiossa joista ei valitettavasti kovin moni oo julkasukelponen...:D onneks mulla on nämä naiset ystävinä niitten avulla jaksan painaa salilla ja muutenki elämässä eteenpäin. Oon niin etuoikeutettu ku mulla on teidät♥
tänään kävin sit salilla niitten kans mä en tehny muutako tsemppasin ja määräsin mitä tytöt tekee nyt kuulen välillä pientä voivottelua... tais mennä perille :)

Lähden torstaina helsinkiin ja tuun sunnuntaina takas joten voisin vikka jonku sortin postausta laitella junasta :)

Marie♡
Annukka♡

Reilukaveri ite rullailee ja muut tekee :)

Tosiystävät♡

2 kommenttia: