25.11.2013

Kyselkää kyselkää

Kuten huomaatte oon jo pidentäny kysely aikaa ja pidennän sitä aina vaan :) 1.12 asti aikaa kysellä ja sit mä yritän saada postauksen aikaseks :) eli kyselkää vaan lisää! :)

Voin samalla myös vähä kertoo että mitä mulle kuuluu. :) selkäkipu on täällä edelleenki. Oon käyny hakemas kipulääkkeet ja mulla on tänään ensimmäinen ei niin kipee päivä. Näiden selkäkipujen lisäks mulle on päättäny jostain syystä tulla kummallisia huimauskohtauksia. Ja yks niistä on jo johtanu pyörtymiseen asti. Toivottavasti ei oo mitään vakavaa. :) ja no eipä mulle oikeestaan muuta kuulukkaan ku että pitäis tehdä opinnäytetyötä ja kasata konsertti esitysvalmiuteen 10 päivässä ei toki stressiä tai kiirettä :) no kyllä tämä tästä eiköhän kaikki vielä järjesty.



Nyt suuntaan nukkumaan ja kattelen huomenna tätä maailmaa taas uusin silmin :)

Hyvää yötä!:)

2 kommenttia:

  1. mikä on sun kokonimi?
    paljonko sulla on sisaruksia?
    niitten nimet + iät?
    lemppparieläin?
    mitä tekisit jos voittaisit lotossa?
    mitä tekisit jos löytäisit kadulta lompakon?
    mikä susta tulee "isona"?
    sori jos näitä on jo kyselty :)

    VastaaPoista
  2. 3 asiaa jota haluaisit muuttaa elämässäsi? Raskain päivä vk:ssa? Päivä jota odotat innolla? Päivä jota jännität hirveänä? Mitä pelkäät? Mitä koulua käyt ja missä? Miksi aloitit vloggaamisen? Mitä vlogeja seuraat? Oletko allergiben jollekkin, mille? Monelta menet nukkumaan? Mitä tressaat? Seuraatko Vlogeja tubessa? siinä :D

    VastaaPoista