22.2.2014

Cambridge kuulumisia

Oon nyt ollu viikon Cambridge ohjelman tasolla yksi eli täyspaastolla 3pussia päivässä vaikka periaatteessa näin pitkänä oisin saanu syödä neljä pussia päivässä. No mutta ei se mitään oon pärjänny tosi hyvin nuilla 3 välillä oon syöny vaan 2 koska ei yksinkertasesti oo ollu nälkä. nyt tämän viikon aikana on lähteny 2,7kg valmentajan vaakan mukaan. Oma vaaka näytti 5kg mutta aivan sama kumpi se on oon tyytyväinen koska on aika kova saavutus melkeen kolme kiloa viikossa :)

Viikon päästä on häät ja tää kaasonpikadieetti jatkuu silleen että viikonlopun meen vielä paastolla, maanantain ja tiistain oon kakkostasolla jossa tulee n.800kaloria päivässä. Syön siis edelleenki kolme pussia päivässä mutta lisäks n.200kcal pitäis tulla proteiininlähteistä, n.100kcal kasviksista ja n.100kcal marjoista.

Ku oon päässy tonne asti selitän sit loppuajasta ja jatkosta :) mutta hienosti menee ja hyvillä mielin jatkan eteenpäin :)

Ku muut syö koulussa lounasta ja päivällistä mä pidän teehetken:)
Kynnet häitä varten pohjatyö&koristelu&geelaus iha itte :)
Dieetti suunnitelma ;)
Ennen päivän kiipeilytyksiä mansikkapirtelöö...

...illalla töiden jälkeen kanasalaattia. Näinhän se ketoosi puretaan oikeaoppisesti? ;) aika heikosti pystyin syömään mutta oli silti hyvää :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti