17.2.2014

Cambridge

Alotin lauantaina Cambridge-ohjelman, ihan vaan kokeilu mielessä ja parin kilon pikapudotus ennen kahden viikon päästä olevia häitä ei ois pahitteeks, kutsun tätä kaasonpikadieetiksi. Perjantaina kävin oman Cambridge valmentajan luona ja katottiin painot yms ja keskusteltiin tästä aiheesta. Sain mukaani viikon pussit ja tän viikon perjantaina onki sit uusinta käynti. Oon nyt ollu kaks päivää ihan puhtaasti kolmella pussilla päivässä ja lisäks oon syöny yhen kananmunan. Olo on ihan jees, mutta nytki on nälkä toki syöminen saattais auttaa asiaan. Ja multa on vieny flunssa energiat ihan täysin. Mä kuvittelin tän olevan paljo vaikeempaa mutta oikeestaan tää ei ookkaan niiin vaikeeta. Pystyn ihan helposti oleen kolmella pussilla päivässä mutta nyt tämän flunssan takia oon aatellu että ei yks kanamuna päivässä tätä voi pilata. Mulla ei tosian oo yhtään voimaa tehä yhtään mitää. Kuvittelin että pystysin treenaamaan mutta enkai mä viitti itteeni mennä tappamaan salille.

Ensimäisenä päivänä koin alottamisen vaikeuden. Olin ihan hirveen nälkänen ja ku ajoin ouluun niii mietin että miks en vois käydä jossain syömässä no en käyny vaan ku pääsin perille ja muut söi tortillaa mä yritin saada nieltyä kana&sienikeittoo ei ollu ihan mun juttu se. Ja ku toiset syö spagettia ja jauhelihaa mä vedän minttusuklaapirtelöö joka oli ihan hyvää taisin tykästyä siihen.

Toinen päivä meni jo vähä paremmin ja aamulla vakaa näytti kilon vähemmän niin tuntu hyvältä vaikka tiedän sen olevan vaan nestettä mutta silti! :)

Kolmas päivä alkaa hienosti tällä mahan murisemisella mutta ehkä voisin pian tekasta sille vaikka mansikkapirtelön ja testata tykkäänkö siitä vieläkään.

Tarkotus ois kirjottaa tänne blogiin joka päivästä tuntemuksia. Toki tekstiä ei tuu joka päivä mutta aina välillä useempi päivä kerrallaan. Ja kysykää ihmeessä jos haluatte tietää lisää tästä Cambridge-ohjelmasta tai mistä vaan :)

Hassua ku viikon ruuat mahtuu tommoseen pieneen boksiin.
Puoli litraa vettä niiin kyllä se alas menee!
tämän aamun olotila..
satunnaisia kuvia espanjan reissulta :)

2 kommenttia:

  1. Hellurei! Uusi lukija ilmoittautuu :) Tsemppiä kovasti dieettiin!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ihanaa saada uusia lukijoita! :) kiitoskiitos :)

      Poista