13.8.2014

Paska bloggaaja

Huono bloggaaja sängyn pohjalta terve! En enää etes jaksa pahotella.. te tiiätte tän kaavan jo... oon tässä vaan niin huono. Tästä vois tulla  mun reissublogi joka kertoo siitä millasta elämää elän Espanjassa. Tasan kolmen viikon päästä elän niinku ensimmäistä päivää Espanjassa. Perhe on aivan ihastuttava ja tuun varmasti viihtymään vuoden siellä. :) kommentoikaa että mitä te haluatte tältä blogilta. Mulla oikeesti on aikaa mutta ei vaan yksin kertasesti mitään ideoita tämän suhteen=toivo on menetetty jo. Lukeeko tätä enään edes kukaan?!? Ois kiva oikeesti tietää..

Laihtunu en oo kesän aikana mutta en tiiä oonko sillai kuitenkaa lihonukkaa. Ruoka ei mee alas ja treenistä voi vaan haaveilla ku oon kokoajan sairaslomalla. Tällähetkellä viisaudenhampaan poistoleikkauksen takia. Salikortinki hommasin kesän alussa ja oikein hävettää tunnustaa että oon käyny kerran salilla. No minkä sille voi ku ei vaa oma terveys kestä. Nii mutta turha kai näistä on valittaa itte oon itteni tähän tilanteeseen ajanu ja se vaatii sitte takas jossain välis. Laitan vielä muutaman vertailukuvan mitä tein jo kesän alussa jos oisin tehny kunnon muutospostauksen mutta seki nyt varmaan sitte jää...

Eikö me sitä valmistujaiskuntoo haettu? Siinä se ois. Tasan sama mekko maaliskuussa ystävän häissä ja omissa valmistujaisissa toukokuussa. 


pahottelen sitä kuin mulla on erilaiset vaatteet päällä mutta kaippa sen ny suunnilleen tajuaa? :) 

Laittaka kommenttia tonne alas! Haluan tietää lukeeko tätä vielä joku? Ja onko jotain ideoita mitä haluatte lukee? Voinko muuttaa tämän reissublogiksi? Voinko  kertoo siitä miten pysyy kunnossa Espanjassa? Ylipäätään mitä mieltä tästä ootte? Tätä on kuitenki jo kirjotettu 1,5vuotta joten ois kiva saada kommenttia tästä blogista muutenki :) 

2 kommenttia:

  1. Luen! Minä! Aina kun muistan! Ja joooo muuta reissublogiksi ja kirjota treenaamisesta Espanjassa, haluan todellakin kuulla sun mielipiteet siitä :)
    Ps. Näytät hyvältä.

    T. Hooo Eeee Iii Dee Iiii you know who I äm

    VastaaPoista
  2. Kerro ihmeessä sun reissusta =)
    Hei mulla on menny kaks edellistä puolen vuoden salikorttia niin, että oon käyny kerran per kausi =( Nyt oon menossa kovasti taas uusimaan korttia, josko pääsis vaikka sitte kaks kertaa?!
    Ja hyvältä nuo sun muutokset näyttää =)

    VastaaPoista