10.2.2013

kinderiääää!

Hóla!

Pitäis varmaan sillon tällön tätäki blogia päivitellä. Pistän taas tämmösen pienimuotoisen postauksen ku pitää pian lähtee nukkumaanki.. Kaikki menee tosi hyvin täällä espanjan päässä. Paitsi että laihtumaan ei kyllä pääse tällä syömismäärällä ja varsinkaan tällä kinderi määrällä!! Vaikka syön täällä ihan miten sattuun enkä jaksa kytätä sitä mitä laitan suuhun niiin eipä se mua haittaa. Jos nyt satun lihomaan muutaman kilon tässä 2kk aikana niin otetaan se sitte pois moninkertasena ku täältä tuun! En jaksa nyt päivitellä enempää mutta laitan vielä pari kuvaa ja kattellaan joskus vähän ajanpäästä :)

On hyvää mutta silti! (nää kaikki ei oo mun!!)


Voiku sitä laihtuis 20kg niin näyttäs paremmalta!
-Johanna

2 kommenttia:

  1. Hei Jossu!

    Oon lukenu sun blogia ja oon tän avulla saanu ison tsempin omaan laihuttamiseen. Sain niin paljon tsemppiä, että hurjana juoksin tänään lenkillä yhteensä 2,5km! Huihui. Päätin nyt miljoonien entisten laihutusyritysten jälkeen, että nyt on se aika, jollon munkin on aika päästä normaalipainoon ja mullakin ois matkaa sinne se 12kg. Tsemppiä hurjasti sulle ja kirjottele kuulumisia sieltä Espanjasta. Pidä hauskaa! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva että etes joku saa tästä tsemppiä ittellensäkki!:) Ja mä pidän niiin peukut pystyssä sulle tähän hommaan!:) Sulla tulee oleen rankkaa mutta aina pitää muistaa mihin pyritään ja oikeesti lopussa kiitos seisoo :)Mä pidän hauskaa :) Tsemppiä sulle hurjasti!!:)

      Poista