18.2.2013

kuvitelmaa vai totta?

En ny oikein tiiä että mitä mun pitäis ittestäni aatella. Aamulla kattelin peiliin ja näytti niinku oisin ehkä jopa saattanu laihtua. Mutta olo on kokoajan sellanen että hyi mikä pallo oon!

 Ja kuvittelin että jeeejeee olin päivän syömättä karkkia niin sitte kappaskappas se meni siinä ku eilen syötiin hieman suklaata ja tänäänki.. toisaalta taas ei homma voi kaatua muutamaan palaan suklaata. Ja haluaisin ettei mulle tulis mitään omantunnon tuskia siitä että syön suklaata tai jotain muuta. Joten voisin nyt päättää että vaikka mä nyt sattusin syömään suklaata tai muita herkkuja en saa katua sitä vaan sit tarvitaan vaan yks lenkki lisää!

Kylläpäs multa taas tulee kauheeta angstitekstiä...:D Oiskohan mulla mitään positiivista sanottavaa? Ei taida olla... Alan taas huomenna ettimään motivaatiota tai oikeestaan alotan sen jo tänään!:) Nyt taidan tietää mistä tää kauhee angsti johtuu.... Tänään sato vettä!! Ekaa kertaa 2,5viikon aikana. Mulle ei vaan oo tänään aurinko paistanu. Mutta jospa tämä tästä :)
Muutama päivä sitte ku oli harmaa päivä tänään sama ilme koska sadepäivä!


-Johanna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti