14.2.2013

Missä mun motivaatio on?

Siinäpä vasta kysymys... voiku löytäisin siihen vielä vastauksen. Jos joku tietää niin mulle voi kertoo mistä löytää motivaation!:)
Tällä hetkellä tuntuu siltä että oon vaan lihonu tai jos en lihonu niin oon ainaki jämähtäny tähän samaan painoon. Ihan sama mitä tekee niin silti paino ei laske. Täällä tuntuu muutenki niin vaikeelta laihduttaminen. Ei tiiä mitä voi syödä. Lenkille lähteminen on helppoo täällä siltä kannalta ettei tarvi muutako vaihtaa juoksuhousut ja -paita ja laittaa lenkkarit jalkaan, mutta silti tuntuu ettei ikään oo aikaa eikä jaksa!
Yritin taas kattella muiden laihdutusblogeja mut ei auta. Kiva kattoo ku muut onnistuu, mut sit tuntee ittensä niin huonoksi.
Ehkä tää tästä iloks taas muuttuu ja löydän sen kadonneen motivaation jostai ja otan taas itteeni niskasta kiinni. Jatkan sitä oikeeta elämäntapaa taas huomenna. Lopetan sen karkinsyönnin. En enää napostele. Vedän oikeesti ne treenivaatteet päälle ja meen sinne lenkille. Ja juon enemmän vettä! Ja nyt ku tämä kaikki on luvattu blogissa täytyy tätä alkaa noudattamaan.
Huomenna kun tytöt lähtee töihin mä lähden samalla oven avauksella lenkille. Vapaapäivät<3 Mut ihan ekana mä lähden nukkumaan että voin toteuttaa tän kaiken huomenna!:) Ehkä se motivaatioki alkaa löytyä:)

Buenas noches! Ja hyväääää ystävänpäivää kaikille!<3

-Johanna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti