1.7.2013

Ongelmia ja iloa

Juhannus meni, kesäkuu meni, kohta puolet kesästä menny. Mitä mä oon tän ekan lomakuukauden tehny? Oikeestaan en yhtään mitään! Tai siis oon tehny, oon käyny parilla leirillä ohjailemassa, tehny kotona töitä, käyny autokoulussa, lomaillu ja muuta mukavaa :) joten en voi sanoo ettenkö ois tehny mitään. Oon viettänyt yllättävän vähä aikaa koneella joten siitäkin johtuu tämä blogihiljaisuus. Päivät meen ja teen illalla ku oon kotona en enää edes jaksa aatella että avaisin koneen tai jos avaan blogin kirjoitus on viimesenä mielessä. Mutta antakaa se anteeks korvaan tän syksyllä ku alkaa päässeen taas rutiineihin kii :)
Oon nykyään tosi väsyny! Nukun aika huonosti ja päivällä väsyttää. Meen ihan normaaliaikaan nukkuun ja herään kasin ja yksin välillä, mutta siitä huolimatta oon tosi väsyny. Tuntuu että jokapäivä pitäis nukkua päikkärit, että piristys etes vähäsen. En tiiä liittyykö tuo väsymyski jotenki tähän laihduttamiseen vai kuvitteleekin vaan? Ja hiusten lähtö! Niinki pieneltä kuulostava asia mutta ku sitä tukkaa lähtee heti oikein urakalla! Voiko sekä liittyä laihtumiseen. Luin jostain että hiustenlähtö ja kynsien heikkeneminen on laihdutuksen aikana ihan yleistä. Mutta en halua mitään hiusten lähtöö!!

Lisäksi on vielä yks ärsyttävä asia, mut tää ei todennäkösesti liity millään tavalla laihtumiseen. Saan ihan hirveästi mustelmia! Oon saanu aina herkästi mustelmia mutta nyt tuntuu että niitä tulee aina vaan herkemmin. Joten mitä tälle asialle vois tehä? Ei vissiin mitään. Pitää vaan kattoo näitä mustelmia.. Mun wnbhabaan tuli mustelma siitä että 1v pikkumies vähä nipisti. Ja kämmenselkään siitä että pikkasen siivotessa se otti osumaa imuriin ja ihan oikesesti se oli ihan pieni osuma vaan. Ehkä tähänkin sais selityksen jos menis lääkäriin, mutta oon kovin laiska siinä...

 Ongelmista ihaniin asioihin.:) oon tän viikonlopun ajan hoitanut maailman söpöintä kissanpentua:)) kuin pieni kissa voikaan olla noin sulonen? Nytki se onnellisena tuhisee tuossa vieressä ku on
leikkiny niin hirveesti tänään.:) oon ollu koko viikonlopun yksin kotona ja oon ollu niin onnellinen ku ei on ite tarvinu tehä ruokaa! Miten ihminen voikaan olla niin onnellinen siitä ku joku toinen tekee ruuat:)
Nyt lähden jatkaan tuon kissan kans leikkimistä.:)

Ainiin nyt mäki löysin tieni tuonne instagramin ihmeelliseen maailmaan ja mut löytää sieltä nimellä johannakaisasofia

 Tässä vielä vähä kuvia :)





 wannabefitx4/autokoulua/Noppa<3
Kaurapuuro&mansikat/grilliruokaa/rullaluistelua
maailman parhaat lenkkikengät!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti