21.7.2013

tahdonvoimaaa prkl!


 Ainaku avaan koneen mun taustakuvana on tämä joten, ei kai se auta muutako kirjotella tätä blogia ja jatkaa laihduttamista.:) kävijöitäki täällä tuntus olevan joten teidän takia ja myös ihan itteni takia jatkan blogin kirjotusta :) laihdutustaki jatkan itteni takia. Enkai mä enään tässä vaiheessa voi antaa periks? Nii en todellakaan! prkl tahdonvoimaa on pakko löytyä!

On taas hetki siitä ku päivitin viimeks ja pahottelen tätä postaustahtia taas!  Kyllä mä lupaan ryhdistäytyä. Oon viimepäivinä lähinnä vaa miettiny että jaksanko vai enkö. Ja ollu kotona, hoitanu ihania kissoja, käyny tansseissa ja muuten oikeestaan vaan ollu ja syöny tasan niinku mua ittee huvittaa! Lisäks oli Sievin Muttimarkkinat nyt tänä viikonloppuna niin tottakai olin siellä ja koko illan/yön selvinpäin vesilinjalla!

Oon myös nähny pitkästä aikaa mun ihania ystäviä ja en kyllä tiiä kuin pärjäisin ilman teitä!♡






 Tälläkään kertaa ei oo kovin paljoo asiaa joten parempi lopettaa tää teksti lyhyeen eikä etes yrittää enempää. Ja koska en täällä nyt kesällä niin kovin paljoo päivittele niin mut löytää instagramista nimellä johannakaisasofia elikkäs sinne vaan seuraileen :)
 Ps. Tännekki saa kommentoida joten eiku kommentoimaan vaan.:) Kaikenlaiset kommentit on tervetulleita!:)

2 kommenttia: