10.1.2014

Kipua, pelkää en siedän sitä tiedän sen.

Yäähh!!! Oon niiiin kipee. Hyvällä ja pahalla tavalla. Ensinnäki jouduin eilen elämäni pahimpaan treeniin. Tappotreeni jaloille. Niiiiiiin tuskallista!! Sain kuitenki kaiken tehtyä ja en todellakaan tienny että mun jaloissa on oikeesti noin paljo voimaa. Meikä päästeli kyykkyjä 30kg ja prässissä 100kg 15toistolla. Luulin että mua autettiin viimisissä viidessä niin herra piti vaan yhdellä sormelle kiinni "hyvin tää meni varsinki viimiset viis oliha mulla yks sormi auttamas" taisin kirota siinä vaiheessa. Lähdin sen jälkeen tekeen ojennuksia ja jumaliste että poltti!! Aivan järkyttävä polte reissä! Ja siitä seuraavaks koukistukset tuntu että takareisi repee siitä tuskasta! No selvisin hengissä. Superina loitonnukset ja lähennykset ja edelleenki olin hengissä. Mutta sit lähin käytävään tekeen askelkyykyt. Kirosin niiiiin paljo!! (Anteeks niille lapsille jokka pelas säbää siinä alhaalla...oon oikeesti ihan hyväkäytöksinen täti) ja vielä pohkeet loppuu  20porrasta 5 toistoo jokaisella. Ja mitä tämä herra tekee sillä välin "onhan tämä ihan hyvää pullaa.. kylläpäs kahvi maistuuki hyvältä! Muista tankata sit ku lähet" taisin kirota alimpaan maanrakoon.. hupsista. :) hei mutta oli hyvä treeni ja nyt oon hyvällä tavalla kipee :) paitsi tänä aamuna mikäs se taas ilmotti itsestään pahalla tavalla.. selkäpä tietenki. Ehkä se ei kestä nuin rankkaa treeniä vielä..prkl.. ja nyt se tulee se hemmetin viisaudenhammas! Enkö muka oo jo tarpeeks viisas?!? No mutta ei se mitään yritän kaikkeni tuskasta huolimatta.
Tää viikko on menny muuten ihan kummallisesti en oo tajunnu missään välissä mikä päivä on ja mitä kello on. Ehkä pääsen taas rytmiin kiinni jossain välissä. Myös tällä viikolla on sekottanu kolme iltaa kokkolan suunnilla ensin laulutunti keskiviikkona sit torstaina ja tänään autokoulu. Kyllä on ollu rankka viikko ei voi muuta sanoo ku että oon kyllä ansainnu tämän viikonlopun! En jaksa enää etes kirjottaa enemmän ehkä otan nyt pikkupäikkärit.. :)

Oijjojjjoi pääsin taas kiipeemään!! :) sain samalla pienen paniikkikohtauksen...
paskan viikon ilme
epäonnistunu olkapäätreeni ei mee perille ei...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti