5.1.2014

Onnea 1vuotias 4everbig! :)

Varotuksen sana! Tämä postaus tulee olemaan täynnä mun kuvia! Äläkää järkyttykö.
Tosiaan kolmas päivä ensimmäistä tämä blogi joka on kantanu nimiä Ikuisesti lihava, Projektina minä itse ja Valmistujaiskunto 2014 täytti yhden vuoden! 
Onnea meidn yhteisestä taipaleesta! :)
Sanotaanko näin että oon ihan hemmetin tyytyväinen siihen että päätin vuosi sitte alottaa kirjottamaan blogia :) tämän vuoden aikana oon julkassu 64 tekstiä, blogia on katottu 8948 kertaa, kommentteja on julkastu 81 ja lukijoita mulla on 28. :) 
Täytyy sanoo että oon aivan yllättyny siitä että ihan oikeesti joku jaksaa lukee näitä mun höpinöitä. Kiitän jokaikistä tästä. 
Nyt tämän yliannostuksen muodossa kiitän teitä oikein paljon koko sydämestäni. :)


Eka sali kuva. Tällön ei ollu vielä mitään käsitystä mistään!

Espanja<3

Lisää Espanjaa<3


ou gaad...... onneks ei enää ikinä.





Kesäin keveimmiltä päiviltä pian uudestaan nuissa luvuissa :)









selkä yliannostus! :)

Oon mä ehkä naamastaki muuttunu vuoden aikana :)
Epävirallinen muutos kuva. Virallista tulossa jossain välissä. :)

KIITOS!♥

8 kommenttia:

  1. Onnea jossu tositositosi paljon et oot jaksanu koko vuoden ympäri! Muistan vieläki sun ensimmäisen tekstin ja kun mietin että voi mitä tuo tyttö nyt oikeesti meinaa.. ja oot kehittyny niin paljon ja kaventunu ! Tsemppiä jatkoon! :)

    VastaaPoista
  2. Ku mie oon päättäny! :) kiitos ja kiitos tsempeistä :)

    VastaaPoista
  3. Huippua huippua huippua! Mullakin lähtee nyttänä vuonna samanlainen haaste. Pitäis pudottaa 18kg vuodessa. Sun blogi on antanutosi paljon tsemppiä! :)

    VastaaPoista
  4. Sä pystyt siihen! :) pikkuhiljaa hyvä tulee :) tsemppiä!! :)

    VastaaPoista
  5. Näytät _tosi hyvältä_ esim. noissa kuvissa, misä sulla on bleiseri. :)♥

    VastaaPoista
  6. Oot ihan huikee!Todellaki oot muuttunu paljon parempaan suuntaan. Luin blogisi postaukset alusta asti ja varsinkin viime kuukausien teksteissä huomaa selvän asenteenmuutoksen positiivisempaan ja toiveikkaampaan suuntaan. Kun on mieli hyvä nii treenit ja syöminen sujuu hyvin, sekä päinvastoin :) Kiitos motivaatiopläjäyksestä ja tsempit sinne,onnistut varmasti tavoitteessasi kun jatkat samaan tahtiin :)) !!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ite oon huomannu ihan saman niin blogissa ku muutenki elämässä positiivisemman asentee :) ja on kiva jos voi antaa toiselle motivaatiota. :) kyllä on taas syy jatkaa paremmilla postauksilla eteenpäin! :) kiitos tsempeistä! :)

      Poista