23.3.2014

Erilainen viikonloppu

Täytyy kertoo mun viikonlopusta ja käydä tää asia ainaki kerran tälleen kirjottamalla läpi. Perjantaina pidin hauskaa ystäväni, Esko Eerikäisen, Niko Nousiaisen ja Sofia Ruusila-Nousiaisen kans. Meillä oli oikeesti kivaa. :) lauantaina kello oli n.11.32 ku lähdin ihan normaalisti kauppaan. Ajoin n.5km kotoa kohti kauppaa kunnes mun auto lähti luistaan sohjosella tiellä. Se oli menoo sitte ei auttanu enää etes korjata se tais vähä jopa pahentaa tilannetta. Mä vaan puristin rattia ja kirosin ja huusin. Eka asia mitä huusin oli ei tuohon kylttiiiin ei ei ei! Meni onneks siitä ohi ja kohta pyörähti kerran tai kaks katon kautta ympäri muistikuvat on aika heikot mutta ympäri se meni kuitenki. Ensimmäisenä soitan itkien ystävälle jonka kans olin edellisenä iltana viihteellä, se kysyy oonko soittanu hätäkeskukseen mä vaan itkien sanon että en oo soittanu. Sitte siihen pysähty pari autoo ja mä soitin 112 ne kysy mitä ja missä ja laitto poliisille ilmotuksen ja käskivät soittaa hinausauton. No mä soitan autoliitolle ja sitte äitille ja poliisi soittaa mulle. Se kyseli kans kaikkee ja sano ettei kerkiä tulla paikalle ennen ku oon lähteny ambulanssilla jonka poliisit hälyytti ku hätäkeskuksen mukaan en ois tarvinu hoitoo. No ambulanssilla Ouluun. Poliisit kävi ambulanssin ovella sanooo kyllä on likalla ollu hyvä tuuri koitappa saada ittes kuntoon! Mä vaan itkin :D no ei siinä vietin lauantai päivän Oysissa yhteispäivystyksessä. Makasin pari tuntia jalat kiinnitettynä koska en saanu liikkua. Kuin ahistavaa maata siinä sängyllä etkä saa liikkua. Eräs (v)ihastuttava mummo huusi viereisellä sängyllä että hän haluaa pois miksi te pidätte häntä täällä ei oo mitään vikaa ja sitte aiaiai ku sattuu. Hermot meinas mennä ja aattelin huutaa sitokaa tuo kii tuohon sänkyyn ja tukkikaa sen suu!! No pääsin lääkärille ( niiiiiin komee mies lääkäri♥♥♥♥♥) sitte kuvauksiin ja pääsin irti niistä jalkaremmeistä ihana vapaus vaikka en vieläkään saanu liikkua. Kuvissa ei näkyny mitään ja sain nousta ja pääsin niskatuesta eroon. Mikä täydellinen vapaus!! Nousin ja silmissä sumeni ja päässä heitti pahemman kerran. Istuin vielä puoli tuntia ennenku uskalsin nousta seisomaan ja lähtee käveleen. Äiti tuli sopivasti hakemaan mua ja pääsin kotiin. :) ainoot tuomiot mitä lääkäriltä sain oli aivotärähdys ja shokki. Yöllä piti herättää pari kertaa ja varmistaa että kaikki on kunnossa. Nyt on pääkipee ja olkapää turvoksissa ja mustelmilla.

Sen verran vielä haluan sanoo että jos en aina käyttäis turvavyötä en ois hengissä ja onneks olin yksin sille toiselle ois käyny vielä pahemmin. Mä pääsin vähällä ja uskaltauduin tänään auton rattiin yksin. Ja vaikka olin edellisenä iltana viihteellä puhalsin nollat. Eikä nopeus ollu mun tyylille uskollisena ylinopeutta vaan ihan normien talvirajotusten mukaan ajoin.

Kiiitos kaikille Oysissa ja ambulanssissa jotka piditte musta huolen. Ja kiitos niille kahdelle autoilijalle jotka pysähdyitte auttaan ku mä vaan itkin ja nauroin ja olin aivan sekasi. Ilman teitä en ois selvinny näin vähällä.

Ja rakkaat ihmiset jotka autoilette pitäkää AINA turvavyöt kiinni!! Ja jos ajatte ojaan älkää päästäkö IKINÄ ratista irti!

Kiitos kaikille tsempeistä♥

Tippaa ja kipulääkettä suoraan suoneen


Oon ihan fine! 

kunnon palauttelut rankan sairaalareissun jälkeen :)

naisen auto sisältää kaikkee erittäin tarpeellista :)

Nykyään myös vihaan Pharrell Williamssin biisiä Happy koska se soi ku ajoin ojaan ja en voi uskoo sitä todeksi.

Peltiä saa aina uutta ihmishenkiä ei! 

2 kommenttia:

  1. Onneksi ei käynyt pahemmin! Oli hurjan paljon onnea matkassa kyllä.
    Piti tulla sanomaan et huhhuh kun alkaa näyttää hyvältä! Hoikistut melkein silmissä kun näitä postauksia selaa, ja treenaamisen tulokset näkyy. Toimit tietämättäs mun motivaattorina ;) Jatka samaan malliin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kaks suojelusenkeliä aina mukana!
      Oikeestikko? Itellä on nyt semmonenki epätoivo kehityksen suhteen että ei mitään rajaa. Mutta hyvä jos jotain tuloksia näkyyki. :)

      Poista