29.4.2014

Anteeksi...

Voi ku oon huono päivittään!!! Voivottelukshan tämä vaan menee! Mutta juttuhan on niiin että 5pv lähti valmentajan vaakan mukaan 1,4kg ja 16pv dieettailun jälkeen oon 5kg kevyempi! Ainut vaan että syön välillä muutaki ku pirtelöö mutta tulokset puhukoot puolestaan :) ainiin ja tämä neiti on toista viikkoo flunssassa eikä helpotusta näy missää....

Vietin viime lauantaina rentoilupäivää ystävän kans mökillä :)
Oon näköjään myös syöny!
Semmoset studiokuvaussessiot että huhhuh!!

Eväsretkellä Tiden luona! Syö sä vaa hamppaa mä otan vähä pirtelöö!
Samaa mökkeilyhuumaa :)
Ja näin lähti pääsiäinen! Sheikkerin kans ;)
Kävin testaamassa salia viime viikolla ku luulin että mun flunssa ois helpottanu mutta ei :(
uuuu pyöräilykausi alko ja voi että oli mukavaa!
kahvilla ystävien kans♥
sitä pääsiäsen viettoo dyynissä selvinpäin!
#selfie
kuvateksti kertoo kaiken.
studiokuvausten tulos :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti