25.1.2013

haikee mutta hyvä fiilis

Hellurei! :) Voi mikä päivä tänään on ollu! Tuntuu että kaikki jää jotenki kesken ku tästä nyt yhtäkkiä lähtee 2kk pois.. Mut kyllä mä vielä kerkeen kaikkee tehä tuon harjottelun jälkeenki.:) Tähän päivään on mahtunu iloa ja haikeutta. Tuntu hirveeltä lähtee kuorostaki kyyneleet silmissä, vaikka se on vaan 2kk ja oon tulossa takas, mut silti pisti itkettämään. No elämä jatkuu kuitenki! Ja kuoron jälkeen päätinki sitte lähtee lenkille, koska tämä erittäin liikunnaton viikko pistää oikein vihaksi.. Kävin mun perus lenkin josta tulee melkein 5km ja siihen menee aikaa suunnilleen 40min. Tänään viimesellä suoralla alko tuntuu reidessä kipua pitää nyt vaan toivoo ettei siinä ois mitää kummempaa ku vaan tuommosta pientä kipua. Nyt tässä kirjotellessa alkaa tuntu siltä että vähä väsyttää ja pitäis vaan laittaa silmät kiinni ja ruveta nukkumaan.


Tässä mä eilen lähdössä esitteleen koulua



Erittäin kauniina lenkin jälkeen
Voisin vielä kertoo ilouutisia tähän loppuun :) ja oon oikeestaan aika yllättyny tästä! Mun paino tänä aamuna oli 94.7 kg!!! Vissiin tuo lepo ja pieni tankkaus on tehny ihan hyvää eikä ollenkaan pahaa vaikka siltä aina tuntuki:) Mut näihin kuviin ja painoon on hyvä lopettaa:) joten siis hyvää yötä!:)

-Johanna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti