18.1.2013

tylsä postaus

Tästä tulee taas tylsä postaus.... Ei yhtään kuvaa eikä paljoo asiaa.. Mutta kerron silti mitä oon tänään saanu aikaan. Oikeestaan en mitään! Paitsi sen verran että heräsin aamulla ja käväsin puolen tunnin lenkillä. Huomas että meni tuntia myöhemmin lenkille koska oli huomattavasti enemmän porukkaa liikkeellä. Siinä tais sitte olla meikän liikunnat tänään. Ku pääsin kotiin oon vaan linnottautunu mun sänkyyn ja kattonu kaikkia ohjelmia mitä on unohtanu tai ei oo kerenny viikolla kattoon...

Mun kädet on vieläki kipeet. Mutta tuntuu oikeesti tosi hyvältä ku ihan sama mihin suuntaan liikuttaa niin sattuu. Toisaalta tää alkaa pikkuhiljaa ärsyttämään mutta koska tiedän että se on tervettä kipua niin en voi muutako jatkaa vaan!

Mulla ei oo enään mitään fiksua sanottavaan niin voisin vaan suosiolla mennä nukkumaan ja kattoo jos sitä aamulla heräis.:) Hyväää yötä! :)

-Johanna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti