26.1.2013

Pakko kertoo

Hei! :) Tuli hirvee hinku päästä kirjottamaan tästä hyvästä tunteesta! Rupesin ihan huvikseen kokeileen partiopaitaa ja tulin siihen tulokseen että kylläpäs se on kasvanu tai sit mä oon pienentyny aattelin sit samalla kokeilla takkeja ku niitä sattu samasta paikkaa löytymään. Jokaikinen takki mitä kokeilin meni helposti kiinni! Ja ne takit on kooltansa m ja l. Oli siinä myös yks xs mutta tulin siihen tulokseen että sen koko huijaa. Lisäks sain mun aivan ihanat toppahousut jalkaan jotka ei viime talvena menny kiinni!

En muuten välttämättä etes huomais että oon pienentyny mutta vaatteista sen näkee. Ja mikäpä sen parempi tunne ku saada vaatteet jotka ei oo menny pitkään aikaan kiinni niin täydellisesti kiinni ja tilaaki jää!:) Oon niiin onnellinen että palkitsin itteni  Leaderin kanelipulla proteiinipatukalla johon oon tosi pettyny! Kaneli kyllä maistuu mutta missä pulla? Noh pettymyksestä huolimatta on tosi hyvä fiilis!:) Nyt voin hyvillä mielin jatkaa tätä pakkaamisen tuskaaa!

Tää kuva on mun kalenterissa helmikuussa ja tää on niiiin totta!

Heipähei!:)

-Johanna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti