16.1.2013

voittajafiilis

Tänäään aamulla mä jaksoin lähteen lenkille.:) kyllä sen huomaa ku on koulussa vähä pirteempi että voisin ottaa tuosta ittelleni ihan tavan. :) Tänään mä myös tein sen mistä oon koko opiskeluaikani haaveillu.... Mä kiipesin 11,5m ja koskin liikuntasalin kattoon! Mikä fiilis tää onkaan! :) En valitettavasti kerenny laskee montako kirosanaa tuohon 11,5m mahtu mutta veikkaus on noin 231 :D mut ei se mitään kunhan ylös pääsi! Tuon kiipeilyn jälkeen kävin vielä lenkillä ja nyt tuntuu hyvältä:) Kyllä mut vielä kuntoon saadaan :)

Aamulla kello 6.30 lähdössä lenkille! :)


Pieniä ongelmia?

Voittajana pientä kurkotusta vailla katossa! :)

Jospas sitä tälle päivää urheilut riittäis ja ottas loppuillan vaan rennosti. Lähtis taas huomenna aamulla kattoon mitä Kälviälle kuuluu:) Mut tähän hyvään fiilikseen on hyvä lopettaa!:)

Ps. Pahoittelen kovasti kuvien huonoa laatua.... Ehkä mä joskus opin ottamaan kameran mukaan...

-Johanna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti