26.4.2013

-1kg!

Viimeks ku päivittelin blogia oli vielä lunta. Nyt ei enään oo lunta niin ois ehkä aika taas kirjottaa vähä jotain?:) Voisin vaikka kertoo mun viimesistä viikoista.

Viime viikko mulla oli vielä lomaa :) no ei oo enään... Viime viikko meni lähinnä vaan lauluharjotuksissa ja siinä että olin kotona ja yritin esittää jotenki reipasta lenkkeilemällä ja lenkitki rajottu lähinnä vaan koiran juoksutukseen. Viikonlopun vietin Kälviällä järjestyksenvalvojakurssilla opettelemalla lakiasioita. Ja koska viikonloppuna oli aivan loistavat ilmat niin käytin ne täysin hyväksi ja liikuin heti oikein urakalla! Perjantain alotin aamulenkillä. Lauantaina kävin pyöräilemässä. Sunnuntaina kävin kävelemässä ja pyöräilemässä.:) Ja mikäpä sen parempaa ku aurinko paistaa ja lumet on sulanu ja alkaa ilmat lämpeneen! :)

Tästä viikosta 3 päivää oon viettäny koulussa. Maanantaina kävin kiipeilyttämässä asiakkaita ja sain siinä samalla hieman habatreeniä. Sen jälkeen lähin käymään vielä pyöräilemässä. Tiistaina en muista tehneeni yhtään mitään. Kai? Oon niin sekasi päivistä. Keskiviikkona oon taas ollu lauluharkoissa ja tulin kotiin. Vein myös mun pyörän huoltoon joten pääsen taas pian ajeleen kunnolla! :) Tänään äiti herätti mut aamulla. Sen takia että halus lähtee mun kans lenkille! No kävin sitte mamin kans lenkillä.:) Ja varmaan siitä hyvästä se sponssas mulle juoksutakin ja -housut :) Kävin vielä illalla koiran kans parin kilsan lenkillä ja tarkotus oli käydä pitempää mutta mulla alko tuntuun kantapäässä kauhee kipu. Sit tulin kotiin ja otin kengän ja sukan pois niin mun kantapäähän oli tullu ihan järkyttävä rakko! Ja oon kuitenki käyttäny niitä kenkiä jo melkeen pari kuukautta. Tulin siihen tulokseen että se johtuu huonoista sukista.

Ruokapuolessaki oon varmaan onnistunu vähä parantaan.:) Ja tän liikunnan ja ruuan seurauksena multa on lähteny 1kg pois! :) Okei, joo se on vähän siihen nähen että oon käyny viimeks puntarilla 8.4 mutta oli kerranki hienoo nähdä miinusta eikä aina vaan sitä samaa lukua!




ah nam<3
Voisin yrittää kirjottaa huomenna lisää koska tää ei nyt tunnu edistyvän väsymyksen takia... Joten hyväää yötä!

-Johanna-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti