26.4.2013

Sometimes I have very good ideas

Sain aivan loistavan idean! Ja toivottavasti pystyn toteuttamaan tän! Ostin (lue=äiti osti) eilen tuollasen viiden kilon kahvakuulan. Sit tänään ku pyöritelin sitä käsis niin sain tän idean. Mulla on nyt viis viikkoo aikaa pudotaa 5 kiloo. Eli saman verran ku toi kuula painaa. Pystynkö mä tähän? Jaa-a vaikee sanoo vielä mutta toivotaan parasta ja pidetään pekut pystös! :)


Astetta kuumempaa kamaa :D
 Oon aivan rakastunu kaikkiin ihaniin urheiluvaatteisiin! Ja mikähän on tämän neitin lempiväri? :D

Kuvittelin että saisin tänään hyvää kanaa ja saisin syödä äitin tekemää ruokaa. No enhän mä eikä äiti itekkään muistanu että oli laittanu myös kanaa uuniin niiin taisivat sitte olla pikkasen liian kauan uunissa. Ois varmaan ollu toooooosi hyväää mutta tällä kertaa jäi multa syömättä... Ehkä ens kerralla sitte kattoo vähä tarkemmin kelloa? :D

Aina ei voi onnistua...

 Päätin myös etten lähde huomenna näin kireellä nutturalla harjotuksiin! :D

-Johanna-

3 kommenttia:

  1. mikä vika sun kireessä nutturassa oli? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiristi niin kovasti päätä että voi olla että huomenna on kaikilla kivempaa jos ei nuttura kiristä mun päätä :)

      Poista
    2. no meidän täytyy tehä sulle sitten löysä nuttura. :) hahaha :D

      Poista