9.4.2013

Hellurei!
8.4. aamupaino oli tiddididiiii 98kg!! Olipa yllätys! No eipä oo liikkunu mihinkään... Eipä se mitään en oottanukkaan mitään muutosta. Tältä viikolta voisin oottaakki jotain ehkä katotaan miten loppuviikko menee. Maanantaina tuon paino asian jälkeen lähin kokeileen kuin juoksu luistaa. Eipä luista ei. Joten viikon vinkki syö jotain muutaki ku banaani ennenku meet lenkille tai ei tuu mistään mitään.
Tänään olin aamulla niin laiska ettei mua kiinnostanu lähtee lenkille. Siivosin sitte senki eestä, äiti saa olla tyytyväinen ku tulee viikonloppuna kotiin. :) Sain tänään myös toisen loistavan idean. Kävin hakemassa mun pyörän varastosta! Ja halusin käydä testaamassa osaanko enään etes pyöräillä. Hyvinhän se kulki sitte ku sinne pyörän päälle pääsi. Ennen sitä luulin jo että se on menetetty peli enkä pääse mihinkään. Mutta onneks oli pelastava enkeli pappa.:) Se mitä pappa ei korjaa, on totaalisesti rikki! Pappa vaihto mun pyörän venttiilit ja pääsin matkaan :) Kävin pyöräilemässä 10kilsaa oon aina kuvitellu että se matka ois jotain 5kilsaa mutta väärin meni ja äsken tarkistin tuon matkan :D oon ainaki hyvä arvioimaan :D
Muuta en sitte tänään ookkaan tehny muutako yrittäny syödä oikein ja testasin eilen Leaderin mansikka-vadelma proteiinivanukasta, aattelin että se ois ollu paljo pahempaa, mutta sain yllättyä kuin hyvää se oliki. Tänään sit testasin tuplasuklaan ja siitäki sain yllättyä! :) Ne on sellasia että vois syödä toistekki.:)

Mun täytyy vielä avautua teille pyöräilykypärästä. Se on sellanen asia jota monet kammoksuu. Tajusin tänään että oon ollu aika tyhmä ku en oo käyttäny pyöräilykypärää moneen vuoteen. Ala-asteella käytin kypärää, koska sillon se tuntu normaalilta. Sit ku menin ylä-asteelle lopetin kypärän käytön, koska mun mielestä se oli jotenki noloo. En oo käyttäny sitä 5vuoteen, mutta tänään ku aloin miettimään asiaa niin oon ollu oikeesti tyhmä!! Mikshän en oo käyttäny kypärää? Se on aika halpa henkivakuutus ja oikeesti pelastaa ihmisiä. Joten tästä lähtien mä käytän kypärää! Ja suosittelen sitä muillekki. :)

Ehkä tän masentavan näkösen ympäristön takia mä en tykkää lähtee lenkille Suomessa.

Mansikka-vadelma vanukas ihan hyvää :)

Tästä mä tykkään:)

Ai miten niin muka ilonen? :)

Tuplasuklaata :)
 Nyt mun täytyy vielä vähän siivoilla ja sit mä voin mennä nukkumaan hyvillä mielin ja huomenna herään aamulla ja lähden kattoon kaikkia kälviän ihanuuksia opistolle<3

-Johanna-



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti