4.4.2013

+3.3...


Valitettavasti bloggeri ei suostu yhteistyöhön mun kans enkä enään jaksa niin kuvat on alussa eikä lopussa.
Kumpi parempi? Suomi vs. Espanja

Iteltä piste tälle!





Selvisin kotiin! Ja heti seuraavana päivänä 1.4 piti käydä tsekkaan paino no tuota niiniiin siinähän kävi sitte niin että 2 kuukautta oli tuonu mulle 3.3kg lisää painoo. Voi miten ihanaa! No rakkaudella lihotetut kilot<3 or not.... No mutta tämän iloisen uutisen jälkeen kaivoin lenkkarit laukusta ja kiskoin lenkkikamat päälle. Mua kyllä ärsytti jo siinä pukemisvaiheessa niin paljo että ois tehny vaan mieli kääntyä kannoilla ja mennä takas nukkumaan. Siis kuin voi olla mahdollista että täällä tarvii lenkille ensin aluskerraston ja sit vielä siihen päälle tuulihousut ja takin!! Ei voi käsittää! No siitä huolimatta suuntasin lenkille. Ja voi että oli mukavaa tarpoa tuolla nuilla liukkailla teillä<3 Suomen talvi<3

Tajusin äsken että oon kadottanu otteeni ihan täysin tähän hommaan. Ei tää mee niinku ennen tuota reissua. Pitäis varmaan saada ittensä uudestaan ymmärtään mistä tässä hommassa on kyse. Tuntuu vaan niin vaikeelta saada ittensä käsittämään että tässä oikeesti pitää nyt tehdä töitä. Ja missä menee mun motivaatio? Se on TAAS hukassa!! Kuin voi olla etes mahollista tämmönen?! Nooh motivaationmetsästäjä on taas liikkeellä.

Mitähän muuta mä voisin kirjotella? Ainiin oon 3 viikon lomalla!! Mitä ihanuutta! :) Ja kävin värjäämässä hiukseni tiistaina ja tykkään näistä taas :) Eiköhän siinä ois taas vähä sepostusta kattellaan pian uudestaan :)

-Johanna-

4 kommenttia:

  1. Kälviän huudeilla mä raahaan sut mun kaa lenkille! terkuin personal trainerin ja kesäkuntoon 2014-projektin omaava ystäväisesi<3

    VastaaPoista
  2. Voi kuule, kesällä munkaa suolle tarpomaan! :D Erittäin motivoivaa hommaa vai mite se meni..

    VastaaPoista