8.4.2013

Viikonlopun kuulumisia

Tää viikonloppu on ollu aika raskas. Lauantaina käytiin saattamassa rakas isomummu viimeiselle matkalleen... Tänään juhlittiin serkkupojan 2v synttäreitä! Ja mitäpä tarkottaa se että on hautajaiset ja synttärit? No sehän tarkottaa tietysti sitä että syödään paljon ja vähä vielä lisää. Ja oonko reenannu? Nii en.. Tuntuu että on niin vaikeeta lähtee täällä lenkille. Ja suurin syy siihen on se että pitää pukee niin paljo vaatteita ja on niin liukasta! Ja huomenna ois tarkotus käydä aamulla puntarilla. Toisaalta vähä pelottaa mutta sitte voin lähtee päättäväisenä uuteen viikkoon ja jos tällä viikolla tulis vähän jopa miinusta eikä aina vaan sitä plussaa.
Oon tullu siihen tulokseen että tarvisin jonkulaisen tsempparin ittelleni. Se vois aina sillon tsempata mua ku menee huonosti ja en jaksa ja joskus myös kehua jos on aihetta. :)

Tää mun motivaatioprojekti jatkuu seuraavaks vanhoilla kuvilla. Kaivelin mun koneelta vanhoja kuvia joita kattomalla tulee semmonen fiilis että oonko tuo oikeesti minä? Ja siihen mun täytyy aina vastata että kyllä se olet sinä. Sit mä kysyn että kuka on päästäny sut tuohon kuntoon? Sit mun täytyy vastata siihen että ainut syy olet sinä itse. Sen jälkeen kysyn vielä että haluanko olla vielä tuota? Vastaan siihen aina että en!

Pallo on pyöreä, niin minäkin

Pallo mikä pallo

Ei enään niin pallo
Tuo ylin kuva on viime kesältä jolloin oon painanu eniten tai olin oikeestaan koko syksyn samassa painossa mistä lähinki sitte laihuttamaan. Ja siinä painan tosiaan sen n.108kg. Nyt ku meinasit tippua tuolilta niin täytyy sanoo että kyllä, kyllä oon painanu niin paljo ja sillon aloin miettimään että ei voi olla totta enään yhtään suurempaa lukua en tuu näkemään. Tuo toinen kuva on viime keväältä noin vuosi sitte siinä olin varmaan vielä pari kiloo kevyempi ku tuossa kesän kuvassa. Viimesin kuva on lauantailta. Tällä hetkellä siinä on painoa n.98kg joten siis -10kg eroa tuossa.

Näihin kuviin, näihin järkyttäviin lukuihin, tähän järkyttävän huonoon omaantuntoon ja kaikkeen on hyvä lopettaa. Huomenna aamulla ku oon käyny puntarilla suuntaan tuonne liukkaille teille kokeilemaan onneani juoksun kans. Pahottelen tätä erittäin sekavaa tekstiä mutta kello on puoli kolme yöllä ja en kykene tuottamaan enään yhtään järkevämpää kokonaisuutta joten anteeksi.

Buenas noches<3

-Johanna-


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti