3.8.2013

Jeejee!:)

Voi vitsi! Onpa hienoo  kattoo mun blogin katselumääriä! Joten oon pahoillani taas kerran postaustahdista... Täytän 2vk päästä 18v jee! Ja oikeesti mulla alkais koulu vasta 26.8 mutta alotanki sen jo 12pv koska oon niin ahkera opiskelija. :) mitäpä oon taas tehny viimepäivät?
Oon ollu 5pv jukujukuleirillä joka on lasten liikuntaleiri. Mulla oli oma ryhmä jossa oli 13 lasta. Kävin niiden kans tutustumassa moniin erilajeihin kuten esim. melontaan, KinBall'in, keilailuun ja mixtreeniin. Lisäksi moniin muihin erilajeihin! :) ja oli oikein kivaa nukkua teltassa ja nyt on jokapaikka heti niin jumissa että hierojalle nyt heti kiitos! Tuolla kyllä tuli liikuttua erityisesti käveltyä n.10km päivässä no ei ihan mutta siltä tuntu ku on hiekkasärkkiä menny ympäriinsä! Ja tottakai munki piti päästä testaileen erilajeja :D
Tää on kuvaton sekava postaus mutta laitan kuvia ku saan aikaseks ja pahoittelen sekavuutta, mutta yrittäkää kestää :)

Ps. Mulle sais myös heitellä postausideoita! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti